Ollakseni aivan rehellinen minun täytyy tunnustaa, että ihan aina ei ainakaan meikäläinen jaksa syventyä pohtimaan kirjailijuuteen liittyviä juttuja kovin, no, syvällisesti. Onneksi olin tehnyt jo aiemmin alla olevan videon (löytyy linkistä, en osannut tuon hienommin sitä tähän upottaa), joten nyt pääsen sen ansiosta tällä kertaa helpolla.

Videon tein alun perin Rovaniemen sanataideseminaarilaisille tervehdykseksi.(Tarkkaavaisimmat videon katselijat saattavat tämän pystyä päättelemään itse videon alkusanoistakin, mutta sanoinpahan nyt selvyyden vuoksi…)

Videolla esittelen vähän työhuonettani ja kerron lopuksi muutaman ajatuksen poikien lukemisesta.

Videointi on ihan mukavaa hommaa, mutta vaatihan sekin aikaa ja suunnittelua. Ehkä jos niitä tekisi koko ajan, voisi vain käynnistää kameran ja kuvata ja sanoa mitä sylki suuhun tuo, mutta ainakaan toistaiseksi en ihan sellaiseen pysty. (Vaikka videolla ehkä siltä vaikuttaakin…)

Minä pidän esiintymisestä kovasti, joten sikäli videolla tai yleisön edessä huseeraaminen on minulle helpohkoa. Täytyy kuitenkin sanoa, että olen harjoitellut paljon (se ei tosin mitenkään ilmene oheisesta videosta, kumma juttu), eikä kaikki aina ole ihan niin helppoa kuin miltä näyttää.🙂

https://www.dropbox.com/s/i57cvbh3ll9ajy9/ROI.MP4?dl=0

 

Jyri